Hias-cup 2018. Informasjon og påmelding.

Postet av Drevja IL - Fotball den 11. Aug 2018

Drevja IL i samarbeid med Hias Catering inviterer med dette til HIAS CUP 2018. Granmoen skole- og idrettsanlegg

Lørdag 25 august og Søndag 26 August

Link: Påmelding i profixio

Påmeldingsavgift:

3v3 – 500 kr

5’er og 7’er – 900 kr

Frist for påmelding / innbetaling er 18 August.

Kontonr: 4530.29.65688, Merkes klubb og lag

Kampoppsett kommer ca 20 august på hjemmesiden til Drevja il og Profixio sine sider.

Kontaktperson påmelding / kampoppsett: Steinar.storrem@avinor.no / 951 34 880

Last ned informasjon

Rede cup 2016

Postet av Drevja IL - Fotball den 13. Nov 2016

REDE CUP(RanaBlad): Jonas Jakobsen og Martin Solvang fra Drevja sitt G12-lag er blant de mange som stortrives i Stålhallen på Mo i Rana denne helga med Rede cup.

– Det er utrolig artig å være i aktivitet og spille fotball. Her får vi spille mye, sier Jakobsen.

Duoen forteller at de spiller mye fotball, og at de har to organiserte treninger i uka. De nærmest bor på fotballbanen i Drevja og bruker mye av fritiden på trening.

– Jeg bor bare 300 meter fra banen og er der mye. Jeg har tenkt på at jeg kan flytte på fotballbanen og bo i ballbua, sier Solvang.

De to 12-åringene har som mange andre Cristiano Ronaldo, Lionel Messi og Neymar som sine store helter.

Solvang er ikke mer beskjeden enn at han har mål om å bli like god.

– Selvfølgelig er det mulig, hvis ikke hadde ikke de vært så gode, sier Solvang.

Dame- og Jentesatsing i Halsøy IL

Postet av Drevja IL - Fotball den 10. Jan 2016

Dame- og Jentesatsing i Halsøy IL

Halsøy IL ønsker å stille lag i alle årsklasser i sesongen 2016.

Ettersom Mosjøen IL- Fotball sa nei til å overta Dame- Jentesatsingen på grunn av for mange føringer fra de andre lagene, og at opplegget påførte de for store kostnader. Har Halsøy IL et ønske om å videreføre satsingen på Dame- Jentesiden.

Halsøy IL er avhengig av tilførsel av spillere fra de andre lagene for å kunne stille med nok spillere i alle årsklassene. Derfor håper vi at flest mulig blir med videre.

Vi ønsker å satse ekstra for å få et godt tilbud på Damesiden. Men er avhengig av at de andre klubbene støtter opp med å være positiv og framsnakker Damesatsingen.

Vi er helt avhengig av å ha trenere og støtteapparat på plass før vi kan melde på lag i seriespill. Her er vi også avhengig at trenere/ foreldre stiller opp fra alle klubber som er involvert.

Vi har fått på plass trenere for alle lag og ønsker foreldre og spillere hjertelig velkommen til Oppstartmøter på Halsøy Klubbhus:

Mandag 11. Januar klokken 1800: J-16 ( født 2000 Halsøy/ Olderskog/ Mosjøen J-16)

Mandag 18. Januar klokken 1800: Junior J-19 ( født 1999-1997)

Vi ønsker alle tidligere og Nye spillere hjertelig velkommen til Halsøy IL

Jostein Wie

Sportslig Leder

Halsøy IL- Fotball

Kippermocup 2015

Postet av Drevja IL - Fotball den 24. Jun 2015

Drevja/Halsøy j16 Stakk fra kippermocupen med en flott tredjeplass i sin klasse. Det samme gjorde J13 fra Drevja etter en thriller som endte i straffesparkduell. Der trakk Drevjajentene det lengste strået.
Du kan lese mer fra Kippermocupen her.